Bada_Ekskr_700_200_1.jpg

Bankgiro 5167-2988

Orgnr 813600-2873

Driftens öppethållande

Driften håller öppet, helgfria tisdagar mellan kl 17:30-19:00. Telefon 08-767 99 86

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du hittar svar på de flesta frågor här på vår hemsida.

Övriga frågor besvaras via mail till  Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.eller direkt till funktionärsadresserna nedan.

Email adresser:
OBS: Ange alltid Ditt medlemsnummer vid korrespondans med klubben

krister3                calle
             natalia

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.            Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.            Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Per Drougge
             Calle Eriksson              Natalia Globenko
Frågor om sommarplatser,
bryggor och båtkön
             Frågor om vinterplatser,
             varvsplan
             Klubbaktiviteter, hyra av
             klubbhuset

ankare             ankare                 Micke

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.          Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.             Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Vakant            Hans Björnström                Michael Eklund
Frågor om arbetsplikt            Frågor om vaktbokningen                Frågor om borsttvätten

IMG 1803
           Övriga frågor till styrelse o drift